ژئوپی

توتال استیشن در کرج : فروش توتال استیشن در کرج ، تعمیر توتال استیشن

توتال استیشن در کرج : فروش توتال استیشن در کرج با بهترین قیمت ، ارائه خدمات تعمیر توتال استیشن در کرج ، جهت هماهنگی کافی است با ما تماس بگیرید.

جهت سفارش و استعلام قیمت با شماره 09125042503 از 9 الی 18 تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

توتال استیشن دستگاهی نوری است که برای برداشت جزئیات ، پیاده کردن دقیق عوارض روی زمین ، نقشه برداری های صنعتی و همچنین شرکت های بیمه در نقشه برداری های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیبی از تئودولیت الکترونیکی (transit) ، فاصله یاب الکترونیکی (EDM) و نرم افزار قابل اجرا در کامپیوتر خارجی است .

توتال استیشن در کرج

مهمترین مشخصات توتال استیشن ها عبارتند از:

  1. صفحه کلید: تمامی عملکردها توسط یک صفحه کلید عملیاتی قابل کنترل هستند.
  2. صفحه نمایش رقومی: این صفحه مقادیر فاصله، زاویه، ارتفاع و مختصات نقطه مشاهده شده، جایی که رفلکتور (تارگت) نگه داشته شده است، را نمایش می دهد.
  3. ارتفاع سنجی عوارض دور: ارتفاع مربوط به برخی عوارض غیرقابل دسترس نظیر برج ها را می توان بطور مستقیم قرائت نمود. ریز پردازشگر فراهم شده برای این دستگاه بطور خودکار تصحیحات مربوط به کرویت زمین و شکست متوسط را به مشاهدات اعمال می کند.
  4. برنامه پیمایش: مختصات رفلکتور و زاویه یا راستای رفلکتور را می توان ذخیره کرده و در استقرار بعدی دستگاه مجدداً فراخوانی نمود.
  5. تنظیمات راستا برای فاصله و ارتفاع: با هدف مکان نمایی نقطه روی زمین با استفاده از یک تارگت، می توانیم راستا و فاصله افقی مورد نظر را وارد کنیم، و دستگاه، زاویه ای که تئودولیت باید به میزان آن چرخانده شود تا راستای مورد نظر بدست آید، و فاصله ای که تارگت باید حرکت کند تا فاصله مد نظر حاصل شود، را نشان می دهد.

دلیل به وجود آمدن توتال استیشن

یکی از مهم ترین کمیت های موجود در نقشه برداری برای تعیین موقعیت اعم از : فاصله ، زاویه ، اختلاف ارتفاع بین دو نقطه ، در گذشته کلیه دستگاه های اندازه گیری کمیت های موجود با اصول اپتیکی ساخته شده و کار می کردند.

با نگرش های امروزی برای اتوماتیک کردن دستگاه و حذف عوامل انسانی برای تسریع در امور و همچنین بالا رفتن دقت و ساده کردن اندازه گیری ، دستگاه ها را به صورت الکترونیکی و دیجیتالی می ساند .

پس از پیشرفت علوم الکترونیکی ، تجهیزات نقشه برداری چهره جدیدی به خود گرفت . نتیجه تکنولوژی جدید قبل از آن بر اندازه گیری زاویه تاثیرگذار بود به صورت کلی نحوه اندازه گیری طول را دگرگون کرده است.

تفاوت در روش های اندازه گیری فاصله و زوایه ، اندازه گیری مستقیم فاصله دشوار تر از سایر پارامتر ها است .

از سوی دیگر اندازه گیری فاصله به صورت مستقیم روی مختصات اثرگذار است و نیاز به دستگاه های دقیق اندازه گیری فاصله داریم.

روش های متفاوتی برای اندازه گیری های غیرمستقیم ابداع شده است .

روش طولیابهای الکترونیک ، دقت و سادگی کار با آن به جای سایر روش های اندازه گیری فاصله اعم از مترهای مختلف و روش غیرمستقیم را گرفته است.

از سوی دیگر با تولید دستگاه های طولیاب الکترونیکی ، روش های نقشه برداری هم تغییر کرد و برای تعیین موقعیت دقیق ، پیمایش ها ، جایگزین مثلث بندی شدند.

فرآیند پیشرفت فنی تجهیزات نقشه برداری با تولید طولیاب های الکترونیکی به پایان نرسید و با ساخت طولیاب های کوچک قابلیت تلفیق آن به تئودولیت های اپتیکی و الکترونیک فراهم شد.

فروش توتال استیشن در کرج

اگر دستگاه جی پی اس دارید که دچار مشکل شده است برای تعمیر دستگاه gps درکرج ، با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.

بخش های تشکیل دهنده توتال استیشن

بخش EDM و طولیاب الکترونیکی ، زواویه یاب الکتریکی که به آن بخش اصلی گفته می شود و کار اندازه گیری مشاهدات را انجام می دهد.

قسمت حافظه که فرآیند ذخیره اطلاعات و برقراری ارتباط بین دستگاه و کاربر را به عهده دارد .

قسمت بعدی که نرم افزار است وظیفه پردازش مشاهدات انجام شده و انجام برخی محاسبات را در عملیات صحرائی تشکیل می دهد که متشکل از برنامه ها محاسبه، مختصات نقاط ، سرشکنی پیمایش ، ترفیع و تقاطع و غیره .

تعمیر توتال استیشن در کرج

توتال استیشن لایکا Leica TS06 در کرج

  • توتال TS06 لایکا یکی از بهترین مدل های توتال است که در دسترس نقشه برداران است که دارای ویژگی های زیادی همچون کارایی و دقت بالا است که بسیاری از پروژه ها و امور نقشه برداری را در بر می گیرد.
  • سیستم کلاچی دارای دقت بالا ، کیبورد کامل آلفانومریک است که دارای نرم افزارهای تقریبا کامل است .
  • توتال 06 برپایه خلف خود سری 800 لایکا قرار گرفته است و علاوه بر آن برنامه راه دو بعدی است که دارای منوی تصویری است .
  • دستگاه های 06 دارای دقت عمومی ، 5 ثانیه نیز هستند؛ اما در دقت های 3 و 2 ثانیه هم وجود دارد .
  • دارای طولیابی بدون منشور ، لیزری 400 تا 500 روی سطح 90درصد بازگشت با استاندارد کداک
  • اما روی سطوح با رنگ خاکستری مانند بتن تا 250 متر بیشتر طول یابی بدون منشور صورت نمی گیرد.
  • دارای حافطه 10000 است
  • مجهز به سری های 400 و 500 USB و بلوتوث تخلیه و انتقال داده به سرعت

توتال استیشن TS02 Leica لایکا در کرج

  • این مدل بر پایه سیستم 407 لایکا قرار دارد
  • کیبورد کاملی ندارد که یکی از معایب این مدل بشمار می رود و در برخی موراد سبب کلافگی نقشه برداران می شود.
  • دارای مدل لیزری که در دقت 7 ثانیه تولید می شوند دارای دقت های بالاتری نیز هستند.
  • دارای 10000 بلوک حافظه هستند.
  • در صورت پرشدن پروژه تخلیه آن صورت می گیرد که یکی از ضعف های این مدل بشمار می رود
  • این مدل در جهت برطرف کردن سرعت انتقال داده در سری ها R500 از بلوتوث و USB استفاده می کند که سرعت و سهولت انتقال داده با USB بسیا عالی است.
قیمت توتال استیشن در کرج

کاربرد توتال استیشن در کرج

می توان به کمک توتال استیشن زوایا و فاصله بین محل دستگاه و نقاطی که باید برداشت صورت گیرد را تعیین کند و به کمک روش مثلث بندی؛ زوایا و فواصل می توانند برای محاسبه نختصات موقعیت های حقیقی (X,Y,Z مسطحاتی و ارتفاعی) نقاطی که برداشت شده و یا موقعیت دستگاه از نقاط مشخص ، در حالت مطلق مورد استفاده قرار گیرد.

داده ها قادر هستند از توتال به کامپیوتر انتقال داده شده و نرم افزار کاربردی ، نقشه محل نقشه برداری شده را ترسیم می کند.

نکات مهم در قرائت با لیزر توتال استیشن در کرج

  • قابلیت تنظیم دما و فشار ، یکسان شدن دمای توتال استیشن با دمای جدید
  • کالیبراسیون دقیق و تشخیص هم محوری لیزر EDM
  • خواندن نقاطی با طیف رنگ روشن و تست لیزر به وسیله خواندن سطوح رنگی (قرمز، آبی ، سبز، زرد و سفید) در فواصل مشخص
  • برای تلسکوپ از آفتابگیر و در مناطق با نور زیاد از چتر استفاده کنید.
  • بالاترین نقطه از سطح موردنظر برای جلوگیری از انکسار نور خوانده شود؛ امواج الکترومغناطیسی (نور لیزر) EDM به وسیله قراول روی فرستاده شود و بعد به وسیله بازتابنده به دستگاه بر می گردد .
  • واحد کنترل دستگاه بعد از دریافت موج برگشتی به روش اختلاف فاز ، طول موج کامل و باقیمانده فاصله بین دو نقطه محاسبه می شود.عمده خطای EDM ، خطای انکسار محیط و خود دستگاه می باشد.
  • خواندن در شرایط حوی مناسب و نبود وزش باد
  • سطوحی که دارای زاویه مناسب با نور لیزر توتال استیشن است که نور لیزر به صورت نقطه است.
  • چشمی توتال استیشن و خواندن دقیق نقطه

جهت هماهنگی برای استعلام قیمت توتال استیشن در کرج و همچنین خدمات توتال استیشن در کرج کافی است با ما تماس بگیرید، تعمیر توتال استیشن در کرج را از ما بخواهید.

در هر کجای کرج که باشید میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید:

گوهردشت ، عظیمیه ،  فردیس ، مهرشهر ،  اندیشه ، ملارد ، کلاک ،بلوار دانش آموز ، بلوار شهرداری ، بلوار انقلاب ، بلوار بهشتی ، طالقانی ، گلشهر ، حصارک ، حصار ، قلمستان ، مصباح ، هفت تیر ، بلوار چمران ، رجائی شهر ، بلوار استقلال ، باغستان ، شاهین ویلا ، بلوار موذن ، جواد آباد ، محمدشهر ، جهانشهر ، شهرک جهان نما ، شهرک بنفشه ، ۴۵متری کاج ، بلوار ماهان ، استانداری ، میدان اسبی ، شاه عباسی ، امام زاده محمد ، باغ فاتح ،  میدان کرج، کرج نو ، کمالشهر ، خرمدشت ، گلدشت ، صفادشت ، مارلیک ، درختی ، اشتراکی ، حسن آباد ، سه راه گوهردشت ، منظریه ، مهرویلا ، دهقان ویلا ، فاز ۴ مهرشهر ، ساسانی ، شهرک اوج ، کیانمهر ، چهارصد دستگاه ، کارخانه قند ، سرحدآباد ، شهرک وحدت ، سیمین دشت ، مشکین دشت ، زرکان نو ،   شهرک راه آهن ، اکبرآباد ، شهرک فهمیده

در همه مناطق استان البرز “کرج تعمیر” را همراهی کنید

آسارا – اشتهارد – تنکمان – چهارباغ – شهر جدید هشتگرد – طالقان – فردیس – کردان – کمال شهر – کوهسار – گرمدره – گلسار – ماهدشت – محمد شهر – مشکین دشت – نظرآباد – هشتگرد – پیشاهنگی – کمال آباد – شهرک الهیه – شهریار – رامجین – ملک آباد – عرب آباد – لشگرآباد – سعیدآباد – برغان – شهر جدید اندیشه – اندیشه – چیتگر

5/5 - (1 امتیاز)

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا