سئو سایت در کرج؛ سئو و بهینه سازی وب سایت+سئوکار حرفه ای

سئو سایت در کرج تخصص ماست. یک وب سایت وقتی بازدهی دارد که دیده شود، و برای دیده شدن و افزایش بازدید ، یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها، بهینه سازی و سئوی سایت می باشد. تیم متخصصین ما برای سئو سایت در کرج با تجربه چند ساله آماده همکاری با شما می باشد.

 

جهت مشاوره (ساعت 9 الی 18) با شماره 09120563264 تماس بگیرید.

Rate this page
سئوی سایت در کرج

سئو و بهینه سازی سایت در کرج

 

هدف از سئو، بهینه سازی ساختار سایت، مطالب سایت و برندینگ سایت شما می باشد، که منجر به افزایش بازدید شما خواهد شد.

سئو : بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، به بیان ساده تر ، کاری کنیم که سایت شما جزو رتبه های برتر در گوگل باشد، زودسئو ، مجری برتر ارائه خدمات سئو در کرج ، با نمونه کارهای فراوان آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

سئوی سایت حتما باید بصورت حرفه ای ، و طبق یک برنامه و پلن از قبل تعریف شده و گام به گام صورت گیرد در غیر این صورت ، سایت دچار مشکلات متعدد از جمله ، تداخل کلمات کلیدی ، ایندکس شدن اشتباه صفحات فرود، افت رتبه و اسپم شدن صفحات ، تداخل و رقابت بین صفحات داخلی و مشکلات فراوان دیگر خواهد شد.

سئو در کرج

سئو در کرج بصورت اصولی و با استراتژی

 

اگر یک استراتژی مشخص، ثابت شده و آزموده را برای سئوی سایت خود ندارید ، و فکر میکنید که سئو یعنی اینکه فقط محتوا تولید کنید و  در سایت خود قرار دهید، پس شما مسیر درست را طی نخواهید کرد.

 

زیرا شما با دانستن فقط بخش کوچکی از مسیری که باید طی کنید ، و بدون بررسی و در نظر گرفتن چالش های متعددی که در این مسیر وجود دارد ، با کمترین توان و امکانات قصد پا گذاشتن در یک مسیر پرچالش و نیازمند مهارت را دارید.

 

بله ، زمانی بود که فقط با گذاشتن پست و عکس در سایت ، میتوان آن سایت را سئو کرد اما ، از آن زمان حداقل 2 تا 3 سال گذشته است و در سئوی امروز، با توجه به بروز شدن الگوریتم های گوگل، هوشمندتر شدن آنها و با توجه به رقابتی که در فضای مجازی بین سایت های مختلف شکل گرفته است و همچنین تربیت سئوکارانی که با اصول سئو آشنا هستند ، دیگر رقابت شدید شده است و اگر میخواهید جزو سایت های برتر در گوگل باشید حتما و حتما برای سئوی سایت خود نیاز به یک استراتژی و برنامه منظم و مدون دارید.

چرا یک سایت باید سئو شود؟

چرا سئو

شما وقتی یک سایت راه اندازی میکنید ، مشابه این است که در گوشه ای از شهر ، یک دفتر گرفته اید، اما هیچ کسی نمیداند که دفترکار شما کجاست که بخواهد به شما مراجعه کند.

و تا شما آدرس دفتر خود را با روش های مختلف به مشتریان خود ندهید ، عملا هیچ مراجعه کننده ای هم نخواهید داشت.

در دنیای مجازی نیز هیمن است ! شما سایت زده اید ، اما هیچ کسی نمیداند که سایت شما چیست که به آن سر بزند.

راه حل : سئو بهترین و کم هزینه ترین روش جذب مخاطب برای سایت است که مخاطب هدفمند و مداوم برای شما جذب میکند.

سئو سایت در کرج شامل چه مراحلی می باشد؟

شناسایی کلمات کلیدی

در گام اول از سئو، تیم متخصصین ما کلمات کلیدی که همان نیازهای مخاطبین شما می باشد را توسط ابزارهای تحلیلی، استخراج میکند و مسیر راه سئو را مشخص میکند.

تولید محتوای هدفمند

بعد از مشخص شدن کلمات کلیدی، فرایند تولید محتوای هدفمند و هوشمندانه آغاز میشود. اگر محتوا پادشاه است! باید به اندازه یک پادشاه، برای آن ارزش و زمان صرف شود.

کسب رتبه های برتر

با شناسایی درست و حرفه ای کلمات کلیدی، و بعد از تولید محتوای هوشمندانه، فرایند کسب رتبه در گوگل و رسیدن به رتبه های برتر گوگل شروع خواهد شد.

سئوی سایت در کرج امری تخصصی است

حتما در انتخاب سئوکار یا تیمی که قرار است سئوی سایت شما را برعهده بگیرد حساسیت زیادی به خرج دهید. زیرا:

  • اگر سئوکار دارای تجربه کافی و دانش روز در سئو نباشد بعد از مدتی سایت شما ممکن است اسپم شود.
  • یک سایت در شروع کار راحت تر سئو میشود اما اگر اصولی Seo نشود ، حفط رتبه در ادامه کار سخت خواهد بود.
  • تغییر سئوکار بعد از شروع فرایند سئو اصلا توصیه نمیشود ، یعنی بهتر است ابتدا وسواس بیشتری به خرج دهید تا نیازی به تغییر سئوکار نداشته باشید.
خدمات سئو در کرج

سئوی سایت در کرج با نمونه کار

حتما زمانی که به دنبال سئوکار در کرج هستید، نمونه کارها و کلماتی را که در حال حاضر او سئو کرده است و در صفحه اول گوگل هستند را بررسی کنید.

سئوکار بدون نمونه کار اصلا قابل اعتماد نیست. و نباید فرمان سرمایه گذاری خود را به دست راننده نامطمئن بدهید.

ما با داشتن نمونه کارهای زیاد ، و کلمات متعددی که در کرج سئو کرده ایم آماده ایم تا به بهترین شکل ممکن و در مدت زمان منطقی و معقول سایت شما را سئو کنیم.

ما برای سئو سایت در کرج چه خدماتی ارائه میکنیم؟

زود سئو ، مرجع تخصصی آموزش و انجام پروژه های سئو در کرج، با داشتن بیش از 100 کلمه در صفحه اول گوگل در کرج ، آماده ارائه خدمات سئو به شما عزیزان می باشد.

حتما و حتما قبل از اینکه کار سئوی سایت خود را به فرد یا شرکتی بدهید، نمونه کارهای آنها را به دقت بررسی کنید.


مشاوره رایگان در خصوص انجام خدمات سئو ، بررسی و آنالیز سئو فعلی سایت شما نیز هدیه ما به شما عزیزان می باشد ، تا تخصص ما را براورد کنید.

 

جهت سئو سایت در کرج ، با زودسئو در تماس باشید. 

ارائه خدمات سئو در کرج

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد و اگر بخواهیم خیلی ساده آن را بیان کنیم ، سئو یعنی اینکه اصول و ترفندهایی را در سایت و بیرون از سایت شما اعمال کنیم که سایت شما بالاتر از رقبایتان در صفحه اول گوگل دیده شود.

 

در گذشته نه چندان دور ، حدود 2 سال پیش ، میشد با زدن مقاله و پست و عکس بر روی سایت ، آن را سئو کرد.
الان نیز اگرچه محتوا هنوز پادشاه است ، اما دیگر فقط با یک پادشاه نمیتوان یک کشور بزرگ را داره کرد و قطعا این پادشاه نیاز به زیرساخت ها، اداره ها ، ارگان ها و ابزارهای مختلف برای اداره کشور خود دارد ، اگر میخواهد یک کشور برتر باشد.
پس دیگر نمیتوان فقط با درج محتوا انتظار گرفتن رتبه های برتر را داشت ، بلکه باید با داشتن یک استراتژی مدون ، مشخص و آزموده شده ، بصورت منظم و تدریجی ، از پایه و با زیرساخت های درست ، سایت را سئو کرد و بهبود داد.

خدمات سئوی سایت در کرج

نقش تحلیل کلمات کلیدی در سئو کرج : خشت اول را کج نگذارید!!

کلمات کلیدی اولین گام در فرایند سئوی سایت شماست . بعد از اینکه بستر سایت خود را بهینه کردید و آماده سئو شد ، اولین کاری که باید انجام دهید هدف گذاری سئو هست ، هدف گذاری یعنی اینکه چه کلماتی برای شما جذب مشتری میکنند و آن کلمات را سئو کنید.

 

در این فرایند ، معمولا اشتباهات مهم و مرگ باری رخ میدهد که میتواند بسیاری از کسب و کارهای متوسط و کوچک را با خسارات و ضررهای مهمی روبرو کند.

برای اینکه بحث روشن شود ، فرض کنید شما یک گل فروش در کرج  هستید و میخواهید که از طریق سایت خود ، بصورت آنلاین گل بفروشید، و با توجه به سابقه این کار من دیده ام که سئوکارها و شرکت های سئو به مشتری کلمه “گل” را بعنوان کلمه کلیدی معرفی کرده اند و از او هزینه سئو برای کلمه “گل” را گرفته اند.

در هر کجای کرج که باشید میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید:

گوهردشت ، عظیمیه ،  فردیس ، مهرشهر ،  اندیشه ، ملارد ، کلاک ،بلوار دانش آموز ، بلوار شهرداری ، بلوار انقلاب ، بلوار بهشتی ، طالقانی ، گلشهر ، حصارک ، حصار ، قلمستان ، مصباح ، هفت تیر ، بلوار چمران ، رجائی شهر ، بلوار استقلال ، باغستان ، شاهین ویلا ، بلوار موذن ، جواد آباد ، محمدشهر ، جهانشهر ، شهرک جهان نما ، شهرک بنفشه ، ۴۵متری کاج ، بلوار ماهان ، استانداری ، میدان اسبی ، شاه عباسی ، امام زاده محمد ، باغ فاتح ،  میدان کرج، کرج نو ، کمالشهر ، خرمدشت ، گلدشت ، صفادشت ، مارلیک ، درختی ، اشتراکی ، حسن آباد ، سه راه گوهردشت ، منظریه ، مهرویلا ، دهقان ویلا ، فاز ۴ مهرشهر ، ساسانی ، شهرک اوج ، کیانمهر ، چهارصد دستگاه ، کارخانه قند ، سرحدآباد ، شهرک وحدت ، سیمین دشت ، مشکین دشت ، زرکان نو ،   شهرک راه آهن ، اکبرآباد ، شهرک فهمیده

در همه مناطق استان البرز “کرج تعمیر” را همراهی کنید

آسارا – اشتهارد – تنکمان – چهارباغ – شهر جدید هشتگرد – طالقان – فردیس – کردان – کمال شهر – کوهسار – گرمدره – گلسار – ماهدشت – محمد شهر – مشکین دشت – نظرآباد – هشتگرد – پیشاهنگی – کمال آباد – شهرک الهیه – شهریار – رامجین – ملک آباد – عرب آباد – لشگرآباد – سعیدآباد – برغان – شهر جدید اندیشه – اندیشه – چیتگر

Rate this page
Rate this page
دکمه بازگشت به بالا