قالیشویی در گوهردشت : شستشوی انواع قالی ، موکت و فرش در گوهردشت !

اگر به دنبال قالیشویی خوب در گوهردشت هستید ، با ما تماس بگیرید، تا فرش، موکت یا قالی شما را در کمترین زمان تحویل گرفته و بعد از شستشو با شوینده های با کیفیت ، در اسرع وقت به شما تحویل دهیم.

جهت هماهنگی با شماره 09905591271 تماس بگیرید.

5/5 – (1 امتیاز)

خدمات کارخانه قالیشویی در گوهردشت شامل چه مواردی است:

شستشوی فرش دستبافت در گوهردشت

شستشوی موکت در گوهردشت

شستشوی فرش ماشینی در گوهردشت

ترمیم فرش در گوهردشت

بهترین و معتبرترین قالی شویی گوهردشت

با مکانیزه شدن زندگی ها ، و تغییر شکل خانه ها، دیگر امکان شستن فرش و قالی در حیاط خانه ، معمولا مقدور نیست . در نتیجه ، کارخانه های قالیشویی راه اندازی شدند ، که با استفاده از دستگاههای مکانیزه و بروز ، میتوانند عمل شستن قالی را با بهترین کیفیت انجام دهند. حتی بحث شستشوی اسلامی ، و آب کر نیز رعایت میشود و بعد از شستن قالی ، عمل آب کشی صورت میگیرد تا کامل قالی و فرض تطهیر شود.

ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات ما به تمامی شما عزیزان جهت شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات،سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌مان می‌توانید با ما در تماس باشید.

قالی شویی کرج

چرا قالیشویی تمیزشور ؟

نزدیک ترین قالیشویی به شما در گوهردشت هستیم

در هر کجای کرج که هستید، میتوانید در تمیزشور ، ثبت سفارش دهید و نزدیک ترین قالیشویی، به محل شما اعزام میشود. تمامی مناطق کرج ، دفاتر قالیشویی همکار ما وجود دارند که برای تحویل و شستشوی فرش در کمترین زمان به محل شما مراجعه میکنند.

قالیشویی تمیزشور در کرج

دارای همکار در تمامی مناطق کرج ، بیش از 100 منطقه و محله کرج تحت پوشش خدمات تمیزشور کرج می باشد.

در تمیزشور میتوانید ، تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و بهترین قالیشویی در کرج را معرفی کنید.

سفارش شستشوی قالی و فرش

ثبت سفارش در سریعترین زمان

فرش های رنگ روشن با چه مواد شوینده ای باید شست؟

برای شستشوی فرش و قالی مهمترین مساله تخصص فرد شوینده می باشد. زیرا این فرد متخصص می داند که چه فرش ی را باید با چه مواد شوینده ای بشوید. همچنین برای پاک کردن انواع مختلف لکه های روی فرش راه چاره ای دارد و بدون آسیب زدن به بافت فرش در کمترین زمان فرش را تمیز می کند. 

برای شستن فرش های رنگ روشن باید از مواد سفید کننده نیز استفاده شود. البته مواد سفید کننده ای که به رنگ و ساختار اصلی فرش آسیبی نرساند. 

مثلا پودر صابون یک شوینده مناسب برای سفید کردن می باشد و تغییری در رنگ اصلی فرش ایجاد نمی کند؛ بلکه لکه  و چرک ها را از بین می بدر. اما وایتکس می تواند رنگ اصلی فرش شما را از بین ببرد. 

پس حتما قبل از استفاده از هر مواد شوینده از مضرات آن آگاهی کسب کنید و بی گدار به آب نزنید!

شستشوی فرش دستباف

 در منطقه گوهردشت، افراد زیادی هستند که در خانه های لوکس زندگی می کنند و حتما هم یک سری تابلو فرش و یا فرش دستباف قیمتی دارند. 

برای شستشوی فرش های زیبا و قیمتی خود به دنبال یک مرکز قالیشویی معتبر هستید؟

برای شستشوی فرش دستباف در گوهردشت با قالیشویی ما تماس گرفته و با بهترین کیفیت و شستشوی تضمینی آن را تحویل بگیرید.

شستشوی فرش ماشینی

فرش های ماشینی به فور در هر خانه ای یافت می شود و در اندازه و ابعاد مختلفی وجود دارند.

قطعا سالی 1 الی 2 بار اقدام به شستشوی فرش های ماشینی می کنید. اما انتخاب یک قالیشویی برتر در گوهردشت که بتواند با قیمت منصفانه فرش های شما را با تمیزترین کیفیت بشوید خیلی مهم است. 

با خیال راحت برای شستن فرش ماشینی در گوهردشت با ما تماس بگیرید.  

شستشوی فرش فانتزی

فرش های فانتزی عموما در ابعاد و اندازه کوچک تولید می شود و برای قسمت های کناره، راهرو ها ، ورودی ها و … استفاده می شوند. 

اما از آنجایی که درقسمت هایی از خانه قرار می گیرند که محل رفت و آمد زیادی هستند، زودتر هم کثیف می شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند.

برای شستشوی فرش فانتزی در گوهردشت با ما تماس بگیرید. 

5/5 - (1 امتیاز)