وکیل

وکیل ملکی در کرج، رسیدگی به پرونده ملکی توسط وکیل امور ملکی کرج

یکی از شاخه های وکالت، وکیل امور ملکی کرج است که در رسیدگی به پرونده ها و دعاوی ملکی تخصص کافی دارد. برای دریافت وقت مشاوره از بهترین وکیل ملکی کرج کافی است با ما تماس بگیرید.

جهت هماهنگی با شماره 09121543655 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین وکیل ملکی در کرج، متخصص خلع ید، تصرف عدوانی و دعاوی ملکی کرج
بهترین وکیل ملکی در کرج، متخصص خلع ید، تصرف عدوانی و دعاوی ملکی کرج

وکیل ملکی در کرج

یکی از حوزه های پرچالش در دادگاه ها و دادسراهای کرج، حوزه ملک و املاک است چرا که قیمت و ارزش ملک در سالهای اخیر به شدت رشد داشته است و از طرف تقاضا برای خرید ملک در کرج به شدت بالا رفته است و همواره کلاهبردارانی هستند که به دنبال سو استفاده از تقاضای باراز هستند، که منجر به ایجاد پرونده های ملکی و طرح دعاوی ملکی متعدد در کرج شده است.

به راحتی میتوان گفت وکیل ملکی در کرج، مهمترین متخصص در زمینه ملک از نظر جنبه حقوقی است و مشاوره گرفتن از وکلای ملکی خوب در کرج که همه ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز را داشته باشند، می‌تواند سرعت و کیفیت حل مشکلات ملکی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

منبع: https://afshinemoradi.com/وکیل-ملکی-کرج/

وکالت یعنی رسیدگی به دعاوی، از جانب موکل، در دادگاهها و دادسراها، و پیگیری حقوق موکل و اعاده حق، با تکلیه بر تجربه وکیل، تسلط بر قوانین و شناخت مراحل قانونی رسیدگی به شکایات؛ تا در کمترین زمان موکل به حقوق خود دست یابد.برای رزو وقت و مشاوره تخصصی با وکیل در کرج، با ما تماس بگیرید.

وکیل امور ملکی در کرج

از آنجا که رسیدگی به دعاوی ملکی، یک تخصص در حوزه وکالت است و وکیل مورد نظر باید به قوانین حقوقی و کیفری مرتبط با املاک و مستغلات تسلط بالا داشته باشد، بنابراین بهترین گزینه برای رسیدگی به دعاوی ملکی، مراجعه به وکیل امور ملکی در کرج می باشد. وکیل ملکی با دانش و تجربه بالا میتواند در پرونده های ملکی که عموما مرتبط با اموال غیرمنقول است، نقش تعیین کننده ای داشته باشد چرا که از گام اول یعنی طرح درخواست شکایت تا مراحل دفاع در دادگاه و دادسرا شرایط و الزاماتی دارد که رعایت نکردن آنها منجر به شکست شما در پرونده ملکی خواهد شد.

وکیل ملکی خوب در کرج

دعاوی ملکی شامل دعاوی زمین های شهری و زمین های روستایی می باشد که خود شامل زمین های تجاری، زمین های مسکونی و زمین های کشاورزی و زراعتی یا باغی می باشد. یک وکیل ملکی خوب در کرج فردی است که تمام وقت خود را برای رسیدگی به دعاوی ملکی صرف میکند و به نوعی به یک متخصص در حوزه ملک و املاک تبدیل شده است.

و قادر است در دعاوی مختلف ملکی از جمله، خلع ید، تنظیم سند رسمی، جعل سند، فروش مال غیر، تصرف عدوانی و تقسیم و افراز ملک مشاع بصورت تخصصی ورود کند و بر پیچ و خم های قانونی اشراف کامل دارد.

وکیل تخصصی ملکی در کرج

چرا وکالت در حوزه ملک یک تخصص است؟ همانطور که گفته شد موضوع معاملات ملکی شاخه های متعددی دارد که هر کدام از آنها نیز قوانین خاص خود را دارد برای اینکه بیشتر به تخصصی بودن وکالت ملکی پی ببرید به موارد زیر توجه کنید:

حوزه وظایف وکیل ملکی در کرج عبارتند از:

  • رسیدگی به دعاوی جعل اسناد ملکی
  • رسیدگی به دعاوی مرتبط با ثمن معامله و ملک
  • تخصص کافی در مسائل عرصه و اعیان
  • رسیدگی به دعاوی اجاره به شرط تملیک
  • دانش کافی در خصوص شناخت انواع سند ملکی
  • مسلط به قوانین اخذ سند رسمی برای ملک بدون سند
  • رسیدگی به دعاوی مرتبط با پیش فروش ساختمان
  • تسلط بر قوانین مرتبط با مالیات بر خانه های خالی
  • مسلط به قوانین مرتبط با حق شفعه
  • تخصص در خصوص فروش و اجاره پارکینگ در آپارتمانها
  • داشتن تخصص در خصوص املاک قولنامه ای و قوانین مرتبط با قولنامه
  • متخصص در دعاوی مرتبط با افراز ملک مشاع و خرید و فروش ملک مشاع

اینها تنها بخشی از دعاوی مرتبط با ملک در کرج می باشد که یک وکیل ملکی باید بر قوانین مرتبط با همه آنها آشنایی و تسلط کافی داشته باشد. پس حتما باید به یک وکیل متخصص ملکی در کرج مراجعه کنید.

وکیل دعاوی ملکی در کرج

دعاوی ملکی و ساختانی نیز بخش دیگری از پرونده ها و دعاوی را در کرج شکل میدهد. که خود شامل آیتم های مختلفی می باشد. در این خصوص نیز با مراجعه به وکیل دعاوی ملکی در کرج میتوانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

برخی از دعاوی ملکی به شرج زیر است:

  1. رسیدگی به دعاوی مشارکت در ساخت
  2. وکیل برای ابطال سند معامله
  3. وکیل الزام به انجام تعهدات ملکی
  4. وکیل برای الزام موجر به تعمیرات
  5. رسیدی به دعاوی مرتبط با املاک وقفی
  6. رسیدگی به مسائل قلع و قمع مستحدثات
  7. وکیل برای الزام به فک رهن ملک
  8. وکیل الزام به تفکیک ملک
  9. وکیل برای تغییر کاربری اراضی
  10. وکیل ماده 100 شهرداری در کرج

موارد فوق نیز برخی از دعاوی و اختلافات و الزاماتی است که منجر به شکل گیری پرونده های ملکی در دادگاه های کرج می شود. که یک وکیل ملکی در کرج باید بر تمامی این امور تسلط کافی داشته باشد تا بتواند از حقوق موکل خود دفاع کند.

ما در سراسر کرج و استان البرز آماده ارائه مشاوره تخصصی و پیگیری پرونده های ملکی شما عزیزان هستیم.

در هر کجای کرج که باشید میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید:

گوهردشت ، عظیمیه ،  فردیس ، مهرشهر ،  اندیشه ، ملارد ، کلاک ،بلوار دانش آموز ، بلوار شهرداری ، بلوار انقلاب ، بلوار بهشتی ، طالقانی ، گلشهر ، حصارک ، حصار ، قلمستان ، مصباح ، هفت تیر ، بلوار چمران ، رجائی شهر ، بلوار استقلال ، باغستان ، شاهین ویلا ، بلوار موذن ، جواد آباد ، محمدشهر ، جهانشهر ، شهرک جهان نما ، شهرک بنفشه ، ۴۵متری کاج ، بلوار ماهان ، استانداری ، میدان اسبی ، شاه عباسی ، امام زاده محمد ، باغ فاتح ،  میدان کرج، کرج نو ، کمالشهر ، خرمدشت ، گلدشت ، صفادشت ، مارلیک ، درختی ، اشتراکی ، حسن آباد ، سه راه گوهردشت ، منظریه ، مهرویلا ، دهقان ویلا ، فاز ۴ مهرشهر ، ساسانی ، شهرک اوج ، کیانمهر ، چهارصد دستگاه ، کارخانه قند ، سرحدآباد ، شهرک وحدت ، سیمین دشت ، مشکین دشت ، زرکان نو ،   شهرک راه آهن ، اکبرآباد ، شهرک فهمیده

در همه مناطق استان البرز “کرج تعمیر” را همراهی کنید

آسارا – اشتهارد – تنکمان – چهارباغ – شهر جدید هشتگرد – طالقان – فردیس – کردان – کمال شهر – کوهسار – گرمدره – گلسار – ماهدشت – محمد شهر – مشکین دشت – نظرآباد – هشتگرد – پیشاهنگی – کمال آباد – شهرک الهیه – شهریار – رامجین – ملک آباد – عرب آباد – لشگرآباد – سعیدآباد – برغان – شهر جدید اندیشه – اندیشه – چیتگر

5/5 - (1 امتیاز)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا