خودرو

تعمیر سانروف در کرج: تعمیر تخصصی سانروف خودرو در کرج

تعمیر سانروف در کرج: تعمیر تخصصی سانروف انواع خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن را از ما بخواهید. جهت هماهنگی کافی است با ما تماس بگیرید.

جهت سفارش و استعلام قیمت با شماره 09032479535 از 9 الی 18 تماس بگیرید

4.7/5 - (12 امتیاز)

تعمیر تخصصی سانروف در کرج
تعمیر تخصصی سانروف در کرج

برای تعمیر سانروف در کرج بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای میتوانید به آدرس ما با کلیک بر روی تصویر زیر مراجعه کنید.

تعمیرگاه سانروف خودرو در کرج
تعمیرگاه سانروف خودرو در کرج

یکی از آپشن‌های محبوب استفاده شده در خودروهای امروزی، سقف سانروف است.

سانروف اولین بار توسط یک شرکت آمریکایی به نام ناش موتور ابداء شد.

به طول کلی سانروف دریچه‌ای است در سقف خودروها که قادر است نور را از خود انتقال دهد.

در صنعت خودروسازی 10 نوع سانروف وجود دارد که هر کدام از مکانیزم منحصر به فردی برای انتقال نور به داخل خودرو استفاده می‌کنند.

بر خلاف باورهای عمومی، سانروف همیشه شیشه‌ای نیست و در بسیاری از مواقع از جنس پارچه‌های زخیم، فایبرگلاس و یا حتی فلزی است.

اگر سانروف خودروی شما دچار مشکل شده است برای تعمیر سانروف در کرج با ما تماس بگیرید.

تعمیر سقف برقی ماشین در کرج
تعمیر سقف برقی ماشین در کرج

همانطور که گفتیم سانروف در خودروهای امروزی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود و حدود 10 نوع مکانیزم برای سانروف در نظر گرفته شده است؛ از همین رو ارائه سرویس‌های مختلف در حوزه تعمیر سانروف خودروها یک امر کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد.

همین موضوع سبب گردیده است که ما در کرج اقدام به بوجود آوردن تیم تخصصی در خصوص تعمیرات سانروف خودرو در کرج کنیم.

تعمیر سانروف در کرج: اگر خودروی شما به سانروف مجهز است و دچار مشکل شده است برای تعمیر سانروف در کرج کافی است با ما تماس بگیرید.

مشکلات مرتبط با سانروف خودرو چیست؟

تعمیر سانروف در کرج
  • مشکلات مکانیکی
  • از کار افتادن سانروف
  • نشت سانروف

مشکلات مکانیکی سانروف خودرو

اکثر مشکلات مکانیکی مانند شکستگی یا شل شدن شیشه را می توان با چند ابزار دستی جایگزین یا تعمیر کرد. سانروف های شیشه ای ثابت را می توان با پیچ و مهره ثابت کرد. ولی سقف سانروف را باید با چسب اورتان محکم کرد ولی بهتر است این کار را به به افراد حرفه ای بسپارید.

ابتداسقف های سانروف را بیرون بیاورید، بپیچانید و بچسبانید مسیرها را با گریس سیلیکون چرب کنید با این کار سقف های سانروف که به سختی حرکت می کند آزاد می شود و از سایش جلوگیری کند. متأسفانه ، اغلب این کار را انجام نمی دهند. یکی از عوامل خرابی سانروفها می تواند چسبندگی باشد که باعث خراب شدن یا فرسودگی کابلها می شود. اگر کابلها خراب شده باشد خودتان نمی توانید آن را تعمیر کنید.

از کار افتادن سانروف ماشین

اگر سانروف از کار افتاده باشد ، ممکن است در کار یک مشکل الکتریکی وجود داشته باشد ، ممکن است علت آن ورم کردن فیوز (احتمالاً مربوط به عدم روغن کاری) ، آسیب دیدگی سیم ، یا خراب شدن سوئیچ یا موتور باشد.

ابتدا فیوزها را بررسی کنید ، سپس قسمتهای دیگر را بررسی کنید، دسترسی به موتور سانروف دشوار است اما برخی از خودروسازان آنها را در پشت کنسول های بالای سر قرار می دهند که به راحتی قابل جدا شدن باشد.

رفع مشکلات بازنشدن سانروف در کرج
رفع مشکلات بازنشدن سانروف در کرج

نصب سانروف در کرج: اگر شما نیاز به نصاب سانروف خودرو در کرج دارید کافی است با ما تماس بگیرید.

سقف بازشو خودرو ابزاریست که امکان ورود نور و هوای تازه را به اتاق سرنشینان امکان‌پذیر می‌سازد. سقف‌های باز شو به دو صورت دستی و خودکار عمل می‌نمایند و در شکل، اندازه و فرم خاص ساخته می‌شوند.

ویکی

در هر کجای کرج میتوانید از چمن مصنوعی استفاده کنید. از آنجا که شهرستان کرج در ۳۶ کیلومتری غرب تهران و در کرانه غربی رود کرج و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است. کرج یکی از کلان شهرهای ایران می‌باشد. جمعیت این شهرستان 2413041 نفر می باشد. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌ بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور به‌شمار می‌آید.

شماره تعمیرکار سانروف در کرج

اگر خودروی شما دارای سانروف است و باز نمیشود و یا گیر کرده است یا مشکل دیگری دارد، برای تعمیر سانروف در کرج میتوانید با تعمیرگاه تخصصی سانروف کرج تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل آن برطرف گردد.

4.7/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    از همدان خواستم بیام کرج که روی خودرو (ام وی ام ۳۱۵ هاچ بکم ) سانروف نصب کنین،،لطفا راهنمایی لازم رو بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا