وکیل

وکیل خانواده کرج؛ رسیدگی به دعاوی خانوادگی توسط بهترین وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده کرج؛ شخصی است که در مسائل مرتبط با دعاوی خانوادگی و اختلافات خانوادگی بین زن و شوهر و بین فرزندان و همچنین والدین و فرزندان تخصص و تجربه بالا دارد، و بر قوانین خانوادگی تسلط کافی دارد.

جهت هماهنگی با شماره 09121543655 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین وکیل خانواده در کرج جهت رسیدگی به دعاوی خانوادگی
بهترین وکیل خانواده در کرج جهت رسیدگی به دعاوی خانوادگی

وکیل خانواده در کرج

خانواده مهمترین نهاد جامعه است و پاسداری از خانواده همواره دغدغه قانونگذار بوده است و در این راستا قوانین متعددی وضع شده است. در بین اعضای خانواده نیز همانند اعضای یک جامعه اختلافات متعددی میتواند بروز پیدا کنه که این اختلافات یا در رابطه زن و شوهر بروز میکند و یا در رابطه با پدر و فرزند، و یا مادر و فرزند و همچنین بین فرزندان. در این راستا مراجعه به وکیل خانواده در کرج و مشاوره تخصصی در زمینه های بروز مشکل میتواند راهگشای بسیاری از عزیزان باشد.

مشاوره تخصصی با وکیل خانواده در کرج برای رسیدگی به دعاوی خانوادگی و پیگیری پرونده در دادگاه خانواده را از ما بخواهید. بر اساس قانون حمایت از خانواده که در سال 1391 تصویب شد، دادگاه خانواده کرج برای رسیدگی به دعاوی امور خانواده راه اندازی شد.

منبع: https://afshinemoradi.com/family-lawyer-karaj/

وکالت یعنی رسیدگی به دعاوی، از جانب موکل، در دادگاهها و دادسراها، و پیگیری حقوق موکل و اعاده حق، با تکلیه بر تجربه وکیل، تسلط بر قوانین و شناخت مراحل قانونی رسیدگی به شکایات؛ تا در کمترین زمان موکل به حقوق خود دست یابد.برای رزو وقت و مشاوره تخصصی با وکیل در کرج، با ما تماس بگیرید.

وکیل خانواده خوب در کرج

نکته مهمی که وجود دارد این است که وکیل خانواده علاوه بر اینکه باید تجربه و تخصص بالایی داشته باشد و همچنین تلسط کافی بر قوانین خانواده داشته باشد؛ می بایست بر مباجث فقهی و شرعی نیز تسلط بالایی داشته باشد. چرا که قانونگذار در تبیین حقوق خانواده از شرع و فقه اسلامی استفاده کرده است و در جاهایی که قانونگذار سکوت کرده باشد، یک وکیل خانواده خوب در کرج میتواند به آیات و روایات فقهی استناد کند و نتیجه مطلوب را از دادگاه خانواده مطالبه کند.

شماره وکیل خانواده در کرج

برای مشاوره تخصصی با وکیل خانواده در کرج میتوانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

وکیل دادگاه خانواده در کرج

دادگاه خانواده جایی است که قوه قضایی برای رسیدگی تخصصی به دعاوی خانوادگی بنا کرده است. بر اساس قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه موظف شده است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.

دادگاه خانواده کرج در شهرک اوج، خیابان نواب صفوی، نواب 5 واقع شده است.

وکیل تخصصی خانواده در کرج میتواند در موارد 18 گانه ای که قانون مشخص کرده است به شما در گرفتن نتیجه مطلوب در دادگاه خانواده کمک کند.

موارد هجده گانه صلاحیت دعاوی دادگاه خانواده به شرح ذیل است:

  1. نامزدي و خسارات ناشي از برهم زدن آن
  2. نكاح دائم، موقت و اذن در نكاح
  3. شروط ضمن عقد نكاح
  4. ازدواج مجدد
  5. جهيزيه
  6. مهريه
  7. نفقه زوجه و اجرت المثل ايام زوجيت
  8. تمكين و نشوز
  9. طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نكاح، بذل مدت و انقضاي آن
  10. حضانت و ملاقات طفل
  11. نسب
  12. رشد، حجر و رفع آن
  13. ولايت قهري، قيمومت، امور مربوط به ناظر و امين اموال محجوران و وصايت در امور مربوط به آنان
  14. نفقه اقارب
  15. امور راجع به غايب مفقود الاثر
  16. سرپرستي كودكان بي سرپرست
  17. اهداي جنين
  18. تغيير جنسيت

در تمامی موارد فوق، با مراجعه به وکیل دادگاه خانواده در کرج و مشاوره تخصصی با وی میتوانید رسیدگی به پرونده را به او بسپارید تا در زمان کمتر و با هزینه کمتر به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

بهترین وکیل خانواده در کرج

همانطور که گفته شد یک وکیل خانواده باید علاوه بر قوانین به موارد شرعی و فقهی نیز مسلط باشد، همچنین جدای از مسائل تکنیکی و علمی مرتبط، بهترین وکیل خانواده در کرج کسی است که روحیه مسالمت جویانه داشته باشد و طبیعی است که بعنوان یک وکیل متخصص در جرایم کیفری روحیه مناسبی برای پیگیری پرونده های خانوادگی را نخواهد داشت.

وکیل دعاوی خانواده در کرج

همانطور که گفته شد، در قانون برای اینکه حقوق هیچ یک از افراد خانواده ضایع نشود، قوانین متعددی برای دعاوی مختلفی که بین اعضای خانواده میتواند رخ دهد تصویب شده است. بنابراین چنانچه درگیر یک دعوا و پرونده خانوادگی هستید توصیه میشود با مشورت یک وکیل مجرب خانواده در کرج اقدام به پیگیری پرونده نمایید.

ما در سراسر کرج و استان البرز آماده ارائه مشاوره تخصصی و پیگیری پرونده های ملکی شما عزیزان هستیم.

در هر کجای کرج که باشید میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید:

گوهردشت ، عظیمیه ،  فردیس ، مهرشهر ،  اندیشه ، ملارد ، کلاک ،بلوار دانش آموز ، بلوار شهرداری ، بلوار انقلاب ، بلوار بهشتی ، طالقانی ، گلشهر ، حصارک ، حصار ، قلمستان ، مصباح ، هفت تیر ، بلوار چمران ، رجائی شهر ، بلوار استقلال ، باغستان ، شاهین ویلا ، بلوار موذن ، جواد آباد ، محمدشهر ، جهانشهر ، شهرک جهان نما ، شهرک بنفشه ، ۴۵متری کاج ، بلوار ماهان ، استانداری ، میدان اسبی ، شاه عباسی ، امام زاده محمد ، باغ فاتح ،  میدان کرج، کرج نو ، کمالشهر ، خرمدشت ، گلدشت ، صفادشت ، مارلیک ، درختی ، اشتراکی ، حسن آباد ، سه راه گوهردشت ، منظریه ، مهرویلا ، دهقان ویلا ، فاز ۴ مهرشهر ، ساسانی ، شهرک اوج ، کیانمهر ، چهارصد دستگاه ، کارخانه قند ، سرحدآباد ، شهرک وحدت ، سیمین دشت ، مشکین دشت ، زرکان نو ،   شهرک راه آهن ، اکبرآباد ، شهرک فهمیده

در همه مناطق استان البرز “کرج تعمیر” را همراهی کنید

آسارا – اشتهارد – تنکمان – چهارباغ – شهر جدید هشتگرد – طالقان – فردیس – کردان – کمال شهر – کوهسار – گرمدره – گلسار – ماهدشت – محمد شهر – مشکین دشت – نظرآباد – هشتگرد – پیشاهنگی – کمال آباد – شهرک الهیه – شهریار – رامجین – ملک آباد – عرب آباد – لشگرآباد – سعیدآباد – برغان – شهر جدید اندیشه – اندیشه – چیتگر

5/5 - (1 امتیاز)

شماره تماس وکیل خانواده در کرج

برای مشاوره تخصصی و کمک گرفتن از بهترین وکیل خانواده کرج، کافی است با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا