اخبار کرج

چه کسی فرماندار کرج میشود؟

گزینه‌های زیادی برای فرمانداری کرج بررسی شد

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتصاب فرماندار کرج گزینه‌های زیادی روی میز بود و کارنامه همگی آنها بررسی شد و سرانجام قرعه به نام غفور قاسمپور به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری البرز افتاد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز،   عزیز اکبریان در مراسم معارفه فرماندار کرج که امروز شنبه یکم تیرماه در فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: بلاخره بعد از پنج ماه با انتصاب غفور قاسمپور، صندلی خالی فرمانداری کرج پر شد.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر سیروس شفقی توسط محمد علی نجفی استاندار وقت به عنوان فرماندار و خسرو ارتقایی و سعید ناجی به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شدند.

وی افزود: برای انتصاب فرماندار کرج گزینه‌های زیادی روی میز بود و کارنامه همگی آنها بررسی شد و سرانجام قرعه به نام غفور قاسمپور به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری البرز افتاد.

وی توضیح داد: این انتصاب با بررسی شرایط همه گزینه‌های پیسنهادی و مشورت زیاد انجام شد تا فردی در صندلی فرمانداری کرج تکیه بزند که فردی دلسوز، متخصص و آشنا به امور باشد.

اکبریان ابراز کرد: بدون شک انتخاب قاسمپور به عنوان فردی بومی می‌تواند مسیر رشد و تعالی کرج را هموار کند و سرعت پیشرفت این کلانشهر را تسریع ببخشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: قاسمپور شناخت کافی از شهر دارد و می‌تواند در راستای تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌های این کلانشهر گام بردارد.

در بخش دیگری از این مراسم عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تقویت ارتباط بین شورای شهر و فرمانداری اظهار کرد: ارتباط سازنده شورای شهر و فرمانداری کرج باید به حل مشکلات شهروندان و توسعه همه جانبه شهر منتهی شود.

اکبر سلیم نژاد توضیح داد: امید است فرماندار کرج که سابقه فعالیت شورایی هم دارد قانونمداری و شفافیت را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار دهند تا مردم بیش از پیش به مسئولان و نظام اعتماد کنند.

وی ابراز کرد: درمجموع مسئولیت امانتی است که به دوش مدیران و مسئولان رده‌های مختلف قرار می‌گیرد و آنها وظیفه دارند به دور از ناهنجاری‌ها به بهترین شکل این مسئولیت را به انجام برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعداد بالای پرسنل شهرداری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 13 هزار نفر در بدنه شهرداری مشغول کار هستند که درآمدزایی برای پرداخت حقوق و مزایای آنها کار ساده‌ای نیست.

وی ادامه داد: ظرفیت جذب نیرو در شهرداری تکمیل شده و باید در این حوزه با حساسیت بیشتری اقدام شود.

منبع 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا