فروش باتری سپاهان در کرج | نمایندگی فروش سپاهان باتری در کرج
آشنایی با سپاهان باتری
دوره اول: به سوی تولید سال 1379-1384
در سـال ۱۳۷۹ بـا تاسـیس تـوان باتـری تمـام مـواد اولیـه و صفحـات شارژ شـده از کشـورهای خارجـی وارد ایــران میشــد و فقــط مونتــاژ باتــری در داخــل صــورت میگرفــت.
در ســالهای ابتدایــی دهــه ۸۰ و در راســتای ایجــاد ظرفیــت در تولیــد صفحــات و همچنیــن شــارژ باتــری، شــرکت صفحــه ســازی تــوان فعالیــت خــود را آغــاز کــرد و کارگاههــای شــارژ رشــد پیــدا کــرد و قالب های تزریــق ســاخته و فرایندکاملتــر شــد.
ایــن تکامــل بــه تولیــد باتریهــای سـبک و سـنگین در سـال ۱۳۸۲ و باتـری سـیلد در سـال ۱۳۸۴ انجامیـد
و مرحلـه بـه مرحلــه ظرفیــت شــارژ و مونتــاژ و در نتیجــه بــدل شــدن بــه یــک تولیــد کننــده حرکــت نمودیــم.
مســیری کــه بــا تاســیس ســپاهان باتــری در ســال 84 بــه نتیجــه رســید.
سال 1379مرحله ی اول توان باتری
از زمـان شـروع فعالیـت مجموعـه تـا زمـان راه انـدازی خطـوط شـارژ صرفـا از پلیتهـای خارجی اسـتفاده می شـده، پلیتهـا دارای شـارژ اولیـه بوده و توسـط تـوان باتـری صرفـا مونتاژ مـی گردید.
سال 1380 مرحله ی دوم سپاهان باتری
- راه انـدازی بخـش صفحـه سـازی تـوان بـا هـدف ایجـاد ظرفیت در تولیـد صفحـات و همچنیـن شـارژ باتری در سـال 81.
- شـروع تامیـن درب و جعبـه بـه صـورت داخلـی
- ایجـاد کارگاه هـا و دسـتگاههای مونتـاژ بیشـتر
- ظــرف مــدت کوتاهــی درســال 81 و 82 ایــن شــرکت موفـق بـه تولیـد مجموعـه ای از باتریهـای سـبک و سـنگین بـا آمپراژهایـی نظیـر 66،60،55 ، 74 ،140،135، 170 ،180 ،200 گردیـد.
سال 1382 مرحله ی سوم سپاهان باتری
- رشد کارگاههای شارژ
- شروع تولید باتریهای دشارژ آبخور
سال 1384مرحله ی چهارم سپاهان باتری
- رونمایی از برند اوربیتال
- تاسیس سپاهان باتری
- حرکــت فرآینــد ســاخت پلیــت از ریختــه گــری بــه ســمت صفحــه هــای اکســپندد
- شـروع تولیـد باتریهـای سـیلد بـا شـروع بـه کار نوارسـازی و پلیـت کلسـیمی در ابتدا فقط سیلد L2 و L3 تولید میشد.
در ســال 84 پــروژه مشــترک رنــو بــا ایــران خــودرو و ســایپا بـرای تولیـد L90 اتفـاق افتـاد کـه از آن زمـان تـا کنون سـپاهان تنهــا تامیــن کننــده داخلــی باتــری L90 در داخــل کشــور مــی باشـد.
- شروع تولید سیلد L1
- انتخاب سپاهان باتری به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی تامین باتری در ایران
دوره دوم سال 1394 – 1385: خودکفایی سپاهان باتری
پـس از تبدیـل شـدن شـرکت صفحه سـازی تـوان بـه سـپاهان باتـری در سـال ۱۳۸۴و رشـد و پیشـرفت در داخلی سـازی محصـوالت، از سـال ۱۳۸۶ بــه بعــد کل مــواد اولیــه باتــری بــه غیــر از ادتیوهــا و عایــق تولیــد داخلـی شـد.
ایـن خودکفایـی کـه تنهـا طـی 9 سـال صـورت گرفـت.
در ادامــه فرآینــد توســعه ســبد محصولــی و کامــل کــردن آن ارائــه شــده اسـت.
اکنـون باتـری خودرویـی در کشـور نیسـت کـه نیـاز آن در داخـل وجـود داشـته باشـد و مـا نتوانیـم تولیـد کنیـم.
- مرحله ی سوم 1388 : شروع تولید باتریهای 60 و 66 آمپر D23
- ورود باتریهای سیلد L5 به بازار
- شروع تولید سیلد L3
- تولید باتری 100 آمپر آبخور (N100)
- شروع تولید سیلد L3
دوره سوم: پیش به سوی جهانی شدن سپاهان باتری
در اولیـن گام سـوزوکی بـه ایـن سـبد افـزوده شـده اسـت.
از سـوی دیگـر بـا انتخـاب سـپاهان باتـری بـه عنـوان یکـی از کاندیداهـای اصلـی تامیـن باتـری مـورد نیـاز در پـروژهی مشـترک پـژو، ایـران خـودرو ایـن مسـیر بــه ســرعت در حــال کامــل شــدن اســت.
سال 1395 تولید باتری سوزوکی
- تولید باتریهای D26( 70 و 74 آمپر بلند
- تولید باتریهای 100 آمپر سیلد
- تولید باتریهای B20 و B24
سال 1396 ورود باتریهای تیپ D31 سپاهان به بازار
- تولید باتریهای D26( 70 و 74 آمپر بلند
- تولید باتریهای 100 آمپر سیلد
- تولید باتریهای B20 و B24