باربری

باربری در شاهین ویلا کرج | حمل بار و اثاث کشی در شاهین ویلا | اتوبار شاهین ویلا

برای حمل بار یا برای اثاث کشی در محدوده شاهین ویلای کرج کافی است با ما تماس بگیرید تا هماهنگی لازم برای جابجایی بار و اثاثیه شما را انجام دهیم.هماهنگی باربری در شاهین ویلا کرج تنها با یک تماس.

 

جابجایی بار در شاهین ویلا | حمل بار در شاهین ویلا | باربری شاهین ویلا

اثاث کشی در شاهین ویلا | موسسه حمل بار در شاهین ویلا

 

یکی از نیازهای روزمره در شهر کرج و بخصوص شاهین ویلا که جمعیت زیادی هم دارد نیاز به باربری می باشد که برای موارد زیر استفاده میشود

  • اثاث کشی در شاهین ویلا
  • جابجایی بار در شاهین ویلا

و بسته به میزان بار و اثاثیه نیاز شما متفاوت می باشد بعضا میزان وسایل و حجم بار زیاد است و نیاز به خاورهای بزرگ می باشد و یا در بعضی موارد یک نیسان کار را انجام میدهد.

  • اجاره خاور بزرگ برای اثاث کشی در شاهین ویلا
  • اجاره نیسان برای اثاث کشی در شاهین ویلا
  • اجاره وانت بار برای اثاث کشی

باربری در شاهین ویلا کرج | اتوبار شاهین ویلا کرج

یکی از موارد مهم در اثاث کشی ، دقت در جابجایی وسایل می باشد که اگر سهل انگاری شود میتواند خسارت های کم و زیادی را بر شما تحمیل کند پس کارگری که برای اثاث کشی از طرف موسسه حمل بار برای شما ارسال میشود باید نهایت دقت و تمرکز در جابجایی وسایل در حین اثاث کشی و همینطور چیدن وسایل در وانت یا خاور را داشته باشد.

اگر به دنبال اثاث کشی یا حمل بار در کرج در سایر مناطق می باشد میتوانید به “باربری در کرج” سر بزنید

اگر چیدمان وسایل در خاور یا وانت به درستی صورت نگیرد نیز در حین حرکت ، میتواند وسایل شما آسیب ببیند ،وسایل شکستنی نباید به نحوی در خودرو چیده شوند که تحت فشار باشند و همینطور مهم است که وسایل شکستنی و چوبی در زیر قرار داده نشود و فشاری بر آنها وارد نشود.

پس چیدن وسایل در حین اثاث کشی نیز خود نکته مهمی است که باید کارگرها تخصص لازم برای آن را داشته باشند.

وانت بار شاهین ویلا کرج | نیسان بار شاهین ویلا کرج

در زمان اثاث کشی حتما وسایل خود را به خوبی بسته بندی کنید. اگر بسته بندی وسایل بصورت منظم و دقیق انجام شود حمل آن نیز ساده تر می باشد و درصد خسارات وارد شده در حین جابجایی نیز کاهش می یابد.

حتما از کارتن های مناسب برای بسته بندی وسایل استفاده کنید . وسایل کوچک و شکستنی مانند ظروف آشپرخانه ، لیوان ها ، سرویس های چینی و … را حتما داخل روزنامه قرار داده و سپس در کارتن بسته بندی کنید.

گم شدن وسایل در زمان اثاث کشی

یکی از آیتم های مهم در زمان مراجعه به موسسه حمل بار در شاهین ویلا این است که کارگران مورد استفاده معتمد و درست کار باشند و خیال شما از بابت گم نشدن وسایل راحت باشد. زیرا کل فرایند بارزدن وسایل و جابجایی بصورت سریع و در حدود 2 تا 3 ساعت انجام میشود و شما نیمتوانید همه فرایند جابجایی را به دقت نظارت کنید پس نیاز است که اعتماد وجود داشته باشد.

 

اگر شما قصد اثاث کشی در شاهین ویلا کرج را دارید یا برای حمل بار نیاز به نیسان یا وانت دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

تمامی مناطق شاهین ویلا تحت پوشش می باشد مانند:

قلم ، جواد آباد ، بلوار ظفر ، بلوار باغستان، 22 بهمن جنوبی ، 22 بهمن شمالی ، بلوار رجایی ، میدان باهنر ، صوفی آباد ، بنیاد، هفت متری بعثت ، مدرس شمالی ، مدرس جنوبی ، شهرک ظفر ، شهرک گلها ، شهرک یاس ، باغستان ، لاله های شرقی ، لاله های غربی ، میدان امام حسین ، ورزشگاه انقلاب ، بازار روز شاهین ویلا ، خیابان تختی ،  خیابان عدل ، میان جاده ، پل میان جاده  و . …..

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا